Prekių krepšelis
Kalbos Lithuanian LT Latvian LV English EN Czech CS Finnish FI Polish PL Swedish SV

DUK

Ar įjungėte maitinimo jungiklį roboto šone? Jei ne, prašau įjungti.

Ar kraunantis ant doko, ar įsijungs roboto lemputė?

Jei NE, susisiekite su admin@neatsvor.lt dėl ​​garantijos su savo užsakymo informacija. Ačiū.

Jei TAIP, pabandykite TAIP pat įkrauti robotą adapteriu, nenaudodami doko.

Ar kraunantis roboto lemputė įsijungs?

Jei TAIP, pabandykite jį įkrauti 6–8 valandas, kol jis bus visiškai įkrautas.

Jei NE, susisiekite su mumis el. Paštu, kad gautumėte palaikymo.

Išvalykite 4 dalis, kaip parodyta paveikslėliuose.

image1

image2

Perkraukite roboto vakuumą (nėra įkrovimo būsenos / išimkite jį iš doko), maitinimo jungiklis yra dešinėje roboto pusėje.

Išjungę, palaukite 2-3 minutes, tada įjunkite

Perkraukite roboto vakuumą (neperkraunama būsena / neišimama iš doko), maitinimo jungiklis yra dešinėje roboto pusėje.

Išjungę palaukite 2-3 minutes, tada įjunkite.

Pabandykite pakeisti vietą prieplaukai ir pastatyti prieplauką viso namo centre (ne tik kambario centre), o ne už durų, 1.5 bar. Aplink jokių kliūčių ar veidrodžių, kad jo signalas padengtų visą. namą, o kai jis prasidės, jis planuos valymą.

Ar įjungėte maitinimo jungiklį roboto šone?

Jei įjungsite, išimkite robotą iš įkrovimo stoties, perkraukite robotą.

Jei robotas yra miego modelyje, indikatoriaus lemputė nedega, pirmiausia turite pažadinti robotą, tada nuotolinio valdymo pulte paspauskite „Maitinimas / pauzė“ arba „Robotas“ paspauskite „Maitinimas / pauzė“

Programoje rodomas žemėlapis turi būti tik horizontalus arba vertikalus. Jei jis pasirodo kampu, tai gali būti dėl doko padėties. Perkelkite doką į naują vietą, palikdami bent 0.5 m laisvą atstumą iš abiejų pusių ir 1.5 m priekyje. Taip pat galite pabandyti išjungti žemėlapių taupymą, tada perjungti atgal, kad sukurtumėte naują žemėlapį su kitu valymu.

1. Atnaujinkite programinę įrangą į naujausią versiją.

2. Perkraukite roboto vakuumą (nėra įkrovimo būsenos / išimkite jį iš doko), maitinimo jungiklis yra dešinėje roboto pusėje.

3. Išjungę palaukite 2-3 minutes, tada įjunkite.

Jei pirmiau nurodytos priemonės neišsprendžia jūsų problemos, galite naudoti šiuos sprendimus

Pabandykite pakeisti vietą prieplaukai ir pastatyti prieplauką viso namo centre (ne tik kambario centre), o ne už durų, 1.5 bar. Aplink jokių kliūčių ar veidrodžių, kad jo signalas padengtų visą. namą, o kai jis prasidės, jis planuos valymą.

Pabandykite išvalyti šias 3 vietas, kaip parodyta paveikslėlyje, įsitikinkite, kad jos yra švarios.

vaizdas

Perkraukite roboto vakuumą (nėra įkrovimo būsenos), maitinimo jungiklis yra dešinėje roboto pusėje. Įsitikinkite, kad išjungus reikia palaukti kelias minutes, tada paleiskite iš naujo.

Kelis kartus šiek tiek paplekšnokite buferį ir nuvalykite.

Perkraukite roboto vakuumą (nėra per mažo įkrovimo būsenos), maitinimo jungiklis yra dešinėje roboto pusėje. Įsitikinkite, kad po išjungimo reikia palaukti keletą minučių, tada paleiskite iš naujo.

Jūs turite juodą arba tamsios spalvos kilimą. Nustatykite objekto aukštį daugiau nei apie 10 cm, o mažesnį nei jūsų laiptų aukštis.

Robotas negalėjo užlipti ant kilimo ar slenksčio, viršijančio 0.6 colio, ypač grįžęs įkrovimo metu jis gali lipti žemiau.

1. Pirmiausia perkraukite roboto vakuumą. („Bot“ neturėtų būti ant įkroviklio ir palaukite 2–3 min., Kol įsijungs.)

2. Naudokite nuotolinio valdymo pultą, pirmiausia spustelėkite kraštų valymą ir tada išmanųjį valymą.

3. Arba naudokite savo programą, spustelėkite savo programoje išmanųjį valymą.

Dulkių dėžė pilna, ištuštinkite ir išvalykite.

Filtras užsikimšęs, išvalykite arba pakeiskite.

Pagrindinis šepetėlis yra kažkas įpainiotas, prašau jį nuvalyti.

„Neatsvor“ apačioje esantys anti-kritimo jutikliai gali būti padengti dulkėmis. Nuvalykite kritimo jutiklius valymo įrankiu, kad išlaikytumėte jų efektyvumą

Varomieji ratai gali būti susipainioję su plaukais ar šiukšlėmis. Naudokite valymo įrankį, kad nupjautumėte ir pašalintumėte plaukus \ / šiukšles, susivėlusias aplink vairuojančius ratus

Jei problema išlieka, susisiekite su „Neatsvor“ klientų aptarnavimo tarnyba.

Roboto vakuumas gali neveikti ant tam tikrų ar juodų paviršių.

Nes anti-kritimo jutiklių infraraudonieji spinduliai gali būti absorbuojami tam tikro tamsaus ar juodos spalvos paviršiaus ir atpažinti tokią vietą kaip kraštą ar laiptus. Kai robotas susiduria su šiuo paviršiumi, robotas gali pabėgti nuo šio paviršiaus. Šio elgesio ištaisyti negalima.

Priminimas: Prašome išlaikyti švarų nuo kritimo jutiklius ir neužblokuoti nuo kritimo jutiklių, nes tai gali sukelti nesaugią veikimo sąlygą.

1. Įrenginyje yra mažai arba jis buvo atjungtas nuo maitinimo šaltinio;

2. Prietaisas yra nenormalus arba veikia netinkamai;

3. Įrenginys yra konfigūracijos būsenoje;

4. Maršrutizatorius yra nenormalus arba tinklas nėra tinkamas;

5. Maršrutizatorius nustatomas iš naujo;

6. Įrenginys yra per toli nuo maršrutizatoriaus;

Bendri sprendimai:

1. Pilnai įkraukite įrenginį arba vėl prijunkite jį prie maitinimo šaltinio;

2. Paleiskite įrenginį iš naujo, jei yra programinės aparatinės įrangos atnaujinimo eilutė, spustelėkite atnaujinti;

3. Palaukite kelioms minutėms, tada iš naujo paleiskite įrenginį;

4. Patikrinkite maršrutizatoriaus tinklą, kad įsitikintumėte, jog maršrutizatoriaus tinklas yra geras;

5. Prašau iš naujo sukonfigūruoti prijungtą įrenginį; <\ / p> 6. Padėkite įrenginį arčiau maršrutizatoriaus;

7. Prašome patvirtinti, kad programa yra naujausia versija;

Taip. Roboto valiklis dirba be „Wi-Fi“ ir gali atlikti viso namo valymą, valymą vietoje ir mygtuko paspaudimu grįžti į savo prieplauką. Prisijungus prie „Wi-Fi“ įgalinamos pažangios funkcijos, įskaitant planinį valymą, siurbimo galios stiprumo pasirinkimą ir dar daugiau.

Robotas negali prisijungti prie 5 GHz „WiFi“. Jei tinkamai atlikote visus „WiFi“ sąrankos veiksmus, išbandykite vieną iš šių būdų:

Įsitikinkite, kad naudojate teisingą „WiFi“ slaptažodį.

- Jei naudojate „Android“ telefoną, rekomenduojame suteikti „Bluetooth“, GPS ir vietos leidimus.

- „WeBackapp“ nustatymuose pasirinkite savo dabartinį regioną.

- Nustatydami „WiFi“, pasirinkite tinkamą robotą.

- Jei jūsų „WiFi“ yra specialių simbolių, tokių kaip klaustukai, rekomenduojame pakeisti slaptažodį ir bandyti dar kartą.

NEMOKAMAS IR GREITAS SIUNTIMAS

Greitas pristatymas iš vietinio sandėlio

lėktuvas
3 METŲ GARANTIJA

Mes teikiame garantinį aptarnavimą iki 3 metų

skydas
15 DIENŲ GRĄŽINIMO TERMINAS

Paprasčiausiai grąžinkite jį per 15 dienų pakeitimui

eilė
100% SAUGUS APMOKĖJIMAS

Garantuojame saugų mokėjimą su SSL

galioja